úterý 11. dubna 2017

Zo situácie AC je mi do plaču, hovorí Boateng

Že sa milánskej AC nenachádza v ideálnej situácii, to je známa vec. Súčasná situácia tradičného európskeho veľkoklubu sa síce s príchodom nového trénera nepatrne zlepšila, ale stále sa nejeden fanúšik musí pýtať, kedy sa vráti zlaté časy Rossoneri. Medzi také fanúšikmi patrí aj Kevin-Prince Boateng, niekdajšia hviezda milánskeho tímu.
Ghanský reprezentant možno trochu nečakane zvolil prestup do tímu ambiciózneho Schalke ku koncu letného prestupového obdobia, od tej doby sa ale stihol už niekoľkokrát podpísať pod dobrý výkon nemeckého tímu.Kým bundesligovému tímu sa pomerne darí a udržiava sa na štvrtej priečke tabuľky, tomu milánskemu patrí až desiata pozícia.
Kevin-Prince Boateng, ktorý AC opustil len pár hodín pred uzavretím prestupov za čiastku dvanástich miliónov eur, si zatiaľ angažmán v Gelsenkirchene nemôže vynachváliť. Königsblauen bojujú o postavenie v prvej štvork e a ghanský stredopoliar k tomu prispel šiestimi ligovými gólmi v štrnástich zápasoch. Napriek tomu si Boateng neraz spomenie na svoje predchádzajúce pôsobisko.A to, čo vidia teraz, v ňom určite nevyvoláva pozitívne emócie.
Rossoneri po kritickej sérii zlých výsledkov vymenili trénera a na miesto Massimiliana Allegriho prišiel zbierať trénerské skúsenosti legendárny stredopoliar Clarence Seedorf. Jeho elán spojený s motivačnými schopnosťami a autoritou sa na kádra Milána už pomaly prejavuje, ale AC sa stále pohybuje v strede tabuľky, čo rozhodne nebývalo zvykom. Nejednému fanúšikovi sa oči zalejú slzami, keď spomína na slávnejší dni.A Kevin-Prince Boateng nie je výnimkou.
V rozhovore pre denník Chi sa Boateng zveril, že San Siro stále patrí medzi jeho obľúbené miesta a že pôsobenie v AC pre neho bolo krásnym obdobím. "Napísal som pánovi Seedorf správu, v ktorej mu prajem veľa úspechov. Veľmi čas to som tiež v kontakte s bývalými spoluhráčmi. Sledujem každý zápas AC a musím povedať, že sa mi chce plakať, keď vidím ich postavenie v tabuľke. Pritom sa ale hráči evidentne snažia, " začína Boateng.
" Chlapci to majú naozaj ťažké, prežívajú náročnú časť sezóny. ale myslím, že keď máte v tíme fenomén ako je Mario Balotelli, nič nie je nemožné. Mario bol mojím spoluhráčom, takže ho poznám.Sme si v mnohom podobní - vyzeráme takmer rovnako a máme rovnaký hudobný vkus. Keď sme spolu hrali a trávili čas, často som ho podpichoval slovami: Jo, Mario, ty si môj hrdina. Musím povedať, že keď sledujem AC, nikdy ma to nenechá pokojným. Je to pre mňa ako otvorená rana a ja dúfam, že sa čoskoro zahojí, " lakonicky naráža na stav Milána.

Ďalšie šancu bude mať tím trén era Clarence Seedorfa už tento víkend, v ktorom hosťuje veľmi silnú Neapol.

Žádné komentáře:

Okomentovat